هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد...

خط خطی های ناشیانه طفلی گریزپا

هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد...

خط خطی های ناشیانه طفلی گریزپا

انتخاب تلخ

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ
بسم ربی ...

در این دو راهی حسرت کسی کنارم نیست
رهی به سمت فنا و رهی که یارم نیست

به هر دری که زدم بسته بود از حُکمت
از این معادله ها عرضه فرارم نیست

همیشه تلخ ترین انتخاب من بودی
شکر به کام من از دست روزگارم نیست

به این نتیجه رسیدم که دوستم داری
شبیه فاتحه خوانی که بر مزارم نیست

کنار این همه "تو" بی تو بودم از اول
یکی میان شما آنکه دوست دارم نیست

روح الله مهدوی
7/6/93
  • روح الله مهدوی

نظرات  (۴)

  • ایلیا باقری
  • سلام
    عالی.....
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون و متشکر لطف دارید :)
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • خعلی شعر خوبی شده. احسنت 
    پاسخ:
    لطف دارید 
    خیلی ممنون
    دروغ محض
    پاسخ:
    سلام 
    کاملا قابل تشخصیه شما کدومی :)
    حالا چرا دروغ 
    هه...
    خوشم که اگر حقیرم
    حقیر خوبانم
    آدم خودش معادلاتش رو مینویسه
    یکی دوست داره الاحقر بشه
    یکی دوست داره...
    یکی هم مثل من ناطق بی علم و عمل
    به یاد نجف
    لعنت به هرچی رفیق نماست که همه چیز رو میفروشه پایه خوب جلوه دادن خودش
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی