هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد...

خط خطی های ناشیانه طفلی گریزپا

هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد...

خط خطی های ناشیانه طفلی گریزپا

فدای مادرم

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

بسم ربی ...

اجازه هست شما را صدا کنم مادر وحاجت دل خود را روا کنم مادر برای اینکه بخندی برای لبخندت تمام هستی خود را فدا کنم مادر از آن زمان که شنیدم که مادرم هستی هزار حمد و سپاس خدا کنم مادر بیا بده به حقیر این برات و مژده وصل چقدر آرزوی کربلا کنم مادر من عهد کردم اگر که به کربلا برسم بساط روضه اکبر به پا کنم مادر چه گریه ها که نکردم برای فرزندت به جان او که به عهدم وفا کنم مادر

ر.مهدوی 31/فروردین/93

  • روح الله مهدوی

نظرات  (۵)

  • فائزه یارمحمدی
  • من عهد کردم اگر به کربلا برسم .....
    "ک" اضافی بود :)
    مضمون عالی....
    ردیف عالی تر...
    انشالله هر روز خوبتر از قبل :)
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون :))
    لطف دارید
    ان شاالله قلم شما هم هر روز بهتر از قبل :)
    "منی که عهد کردم ، به کربلا برسم"
    بساط روضه اکبر به پا کنم مادر
    چه گریه ها که نکردم برای فرزندت
    به جان او که به عهدم وفا کنم مادر
    پاسخ:
    با اجازتو من قرار این شعر رو بخونم جایی :)
    با اصلاحات شما بخونم ؟ :)
    بیا بده به "حقیرت" برات و مژده وصل
    چقدر من "طلب" کربلا کنم مادر


    پاسخ:
    اصلاح به جایی بود :)

    جسارت بنده رو به بزرگواری خودت ببخش آقا سید 
    پاسخ:
    اختیار دارید خیلی هم خوب
    اصلاحات خوبی بود :)
    لطف کردید :)
    من چیکاره ام
    شعر خودته آقا سید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی